onsdag 10 december 2008

Jag är inte så mycket för...

... att prata i telefon.
Syrran e mammaledig nu och ringer mig typ varje dag. Oftast när hon ska åka och handla.
Vilket resulterar i att hon blir sittandes på parkeringen utanför Konsum, pratandes i telefonen... Idag sa jag att folk kommer tro att hon har ett hemligt förhållande och snart kommer ryktet börja gå... så e det när man bor på landet hehe
Syrran är iallafall en hejjare på att prata i telefonen... idag tror jag vi pratade nästan en timme...
Sen fick jag ett sms från den andra syrran, lillesyrran den yngre (fast dom e ju lillesyrror bägge två)
"Ring mig"
... å så skulle hon kackla ett tag.
Som tur är så älskar dom att prata i telefonen... så det rullar ju på...
Jag älskar mina lillesyrror... men kan inte dom prata med varann? Dom som gillar å prata i telefon! ;)

Inga kommentarer: