lördag 3 januari 2009

Nä... jag VÄGRAR ta tillbaks vad jag sa!

Jag sa att det var en bra morgon, för det var en mycket bra morgon.

Resten av dagen ska jag bara för att jävlas säga är en alldeles underbar dag!

Hunden beter sig som en idiot....
Den andra hunden löper och beter sig som ett mongo...
Min läpp gör ont.
Min jacka e trasig.
Jag har ont i halsen...
Tvättmaskinen gick precis sönder, så jag är sjöblöt och har hela badrummet fullt av dyngsur tvätt.
Jag har mens... och blöder som om stockholms blodbad vore en semester (bra nu när maskinen e sönder...)
Smöret, brödet och allt annat jävla ätbart är slut och ingen orkar gå och handla...

Men å andra sidan så kom det lite snö! Och jag lyckades få i mig en halv kopp kaffe som var alldeles jätte god. Så ja, jag har en bra dag =)

Inga kommentarer: