onsdag 14 mars 2012

Denna dagen...

... blev lång!

Jobbade klart allt mitt, vilket innebar att jag tvingade chefen att stanna kvar tills jag blev klar, har inte en susning om hur man larmar med det nya larmet hehe.
Ett j**vla krångel på slutet av dagen då jag skulle fakturera en kund som gått över till E-faktura... Jag skulle hellre scanna in dom och maila direkt om dom nu inte vill ha papperskopior, men nej, man blandar in ett annat bolag som vill ha betalt för sin programvara, annars är man hänvisad till en halvcrappy webtjänst...
Jag har inte lust att betala för att få skicka fakturor... Eller, jag och jag, det är väl företaget som betalar, men det känns ändå värdelöst!
Chefen skjutsade mig iallafall till tåget =)
Men eftersom jag då tog tåget strax efter 17, istället för strax efter 14 som jag brukar, och tåget vart sent, så jag missade bussen och fick stå i Spånga och frysa, så var jag inte hemma förrens klockan va nästan 18.30 .oO( andas!)

Men väl hemkommen så stod maten på bordet, bästa!

Ugnsgratinerad falukorv, potatismos, bacon, ägg och en tonfisksallad =)

Duschade hundarna och nu väntar jag bara på att klockan ska bli 22.00 så jag kan titta på Game of Thrones!

Tror förresten att mitt glas treo står kvar på jobbet, tror inte jag ska dit nå mer den här veckan... så nån kan få ärva den ;)

Inga kommentarer: