tisdag 20 mars 2012

Det är allt som oftast...

... rätt drygt att vara handikappad i kroppen men inte i huvudet...
 Idag skulle jag dammsuga lite, efter 3 drag gick munstycket sönder...
Jag brukar kunna laga det mesta, men det här var en tunn plastpinne som gått av...
Men skam den som ger sig!
Har fler dammsugare, så jag tog munstycket från en annan.
 Nej, jag kunde inte ta den andra dammsugarn, den är för tung och otymplig...
Så med det andra munstycket på den första dammsugarn sög jag loss...
Fast munstycket e rätt stort och otympligt...
Och rätt samarbetsovilligt...
Så nu har jag en näst intill obrukbar vänster arm som gör jätte ont =/
Men golvet är iallafall rent!

 Men hade mitt huvud vart där min kropp är hade jag skitit i dammsugningen och käkat dammsugare istället!

Inga kommentarer: