torsdag 1 mars 2012

Försov mig imorse...

... ordentligt....
Karln väckte mig 10.13 imorse... Jag sov som en stock... Och när jag vaknade så kändes det inte som jag sovit en blund inatt...
Men va snabbt klar och vi for till jobbet och jag fick massor gjort.
Vi skulle haft en afterwork ikväll, ett gäng tjejer, men L va sjuk... Så vi la ner projektet...
Men jag, Karln och Svägerskan tog oss ett par öl till korvstroganoffen det bjöds på här hemma... Som jag lagade.
Svägerskan och tvillingarna tog nyss en taxi hem =)

Pratade med äldstan om hennes födelsedag på söndag så nu vet jag vad jag ska köpa. Jag och Svägerskan åker på kalas, dom andra jobbar =/

Glad att klockan inte är så mycket, The River börjar ju snart och jag tycker väl inte att det är det bästa jag sett men vill ändå inte missa!

Inga kommentarer: