tisdag 13 mars 2012

Sådärja!

Medans jag duschade passade jag på att dra ett par drag lite här och var med rakhyveln.
Jag är en ganska ohårig person, men gillar att ha vissa regioner helt hårfria.
Medans jag står och krafsar med hyveln i ena armhålan gick mina tankar till kvinnan som råkade visa sin orakade armhåla i tv (under melodifestivalen)
Vilket ramaskri det blev på folk.
Har man inte annat att bry sig om än än stackars kvinnas armhåla?
Sällan har så många röster skallat. Det skrivs om det i tidningar och på facebook, twitter osv osv.
Finns det verkligen inget hemskare, mer fruktansvärt i världen?
Jag blir fascinerad...
Hade det inte vart så att jag gillar mina armhålor släta hade jag fan sparat ut OCH flätat in löshår, bara för att retas ;)

Så, här är hon, och jag respekterar hennes armhålor!

Armhålan

Inga kommentarer: