onsdag 14 mars 2012

Utan trosor i Spanien...

... om jag inte tidigare berättat hur det gick till när jag blev troslös på semestern så kan jag ta det nu =)
Har jag berättat det tidigare så får ni ignorera det här! ;)
Det var i början av Oktober förra året...

Jag och Karln skulle ner till Spanien för att köra hem bilen.
Bilen stod hos Fritte och Marie i Malaga.
Så vi packade våra saker, och Marie hade en resväska här som skulle med ner, så vi stoppade vår resväska i hennes.
Gammal vana trogen la jag ca 12 par trosor, ett gäng strumpor, 2 bh:ar och en bikini i locket på resväskan ( den yttre resväska, alltså Maries tyvärr)
Så for vi, flög med planet, hämtades av Fritte, åkte till deras hus, fikade, packade om packningen så Marie fick sin väska, packade in oss i bilarna och for till Cordoba där vi tog in på hotell och tillbringade kvällen och halva natten med Fritte, Marie, deras dotter Lena och hennes pojkvän. På morgonen steg jag upp, tog en dusch, började gräva i packningen... och upptäcker att mina underkläder ligger kvar i locket, i Maries resväska, i Malaga...
Det är söndag, allt är stängt och vi ska bila till Sverige, som ligger åt helt fel håll...
For till Utiel och tillbringade söndagsnatten där...
Lagom till måndag eftermiddag när vi kom fram till släkten i Valencia så fick jag möjlighet att komma iväg och köpa nya trosor!

Nu kommer Marie snart på besök! Och hon har mina underkläder med sig =)

Inga kommentarer: