måndag 26 mars 2012

Man kan ju tro...

... att jag va bakis igår, men så var inte fallet! Jag klev upp kvart i sju (och ja, jag missade en timmes sömn pga sommartiden) väckte Karln och sönerna.
Sen läste jag den fina jag hittade i brevlådan!
Tog det ganska lugnt, sen for jag med Svägerskan til V-by där hon va hos frissan medans jag
roade hennes barn.
Mjukglass, Game, Teknik Magasinet, Gallerix där dom fick varsin plansch, Glitter, Wayns Coffee (varm choklad, kaffe och kladdkaka)
Sen åkte vi till Skopunkten och jag hittade inga skor överhuvudtaget (jag är förmodligen sjuk)
Efter det handlades det mat och jag blev avsläppt där jag blev hämtad: På tomten!
Käkade lite mellis på verandan, läste, somnade till, gick in och la mig på soffan...
Men hann inte mer än blunda så kom Rune och hans söta dotter på fika.
Fixade maten så den va klar när arbetarna kom hem, Lövbiff pommes, grönsaker och sallad
Tidigt i säng!

Inga kommentarer: