lördag 11 maj 2013

Idag tog jag så fram macheten...

... och motorsågen och tog mig fram genom den oländiga vildmarken även kallad vinterlurvet...

Nu kan det hända att jag just överdrev en smula eller två... kanske...

Jag rakar alltså inte mina ben på vintern.
Jag rakade faktiskt inte mina ben alls förrens jag blev över 30...
Nu tänker en del som tycker rakning är livsnödvändigt att -gläää vilket äcklo!
Och dom som är emot rakning tänker-
MHMM hon föll dit för hysterin...
Och så finns det dom som skiter i vilket och tycker det här inlägget endast tar upp plats som kunde använts till något viktigt.

Så, till dom första vill jag säga
-Nej, man överlever utan rakning och man dör inte av att se kroppsbehåring. Stör det, titta åt ett annat håll.

Till dom andra vill jag säga
- Nä, jag gör det inte för att andra gör/tycker det, jag gör det för att känslan av rakade ben är så jävla fantastisk (allrahelst en ljummen dag med lite bris)

Till dom sista vill jag säga
- Ja, ni har fan rätt! Jag ska försöka se till att nästa inlägg innehåller nåt viktigt ( vilket dom iofs sällan gör, men det händer)

Inga kommentarer: