onsdag 1 maj 2013

Valborgsmiddag...

... intogs igår i huset på höjden.
Hasse kom då hans käresta är i London och ränner på musikaler.
Även Svägerskan och Tvillingarna kom.
Våra hemmavarande tonåringar skötte sig exemplariskt.
Hörde av sig under kvällen och kom hem tidigt.
När gästerna gått satt jag och Karln uppe och löste världsfreden och snubblade i säng ganska sent.

Idag åkte jag med Svägerskan till IKEA.
Det gjorde alla andra människor också.
Även fast jag inte var bakis så mådde jag inte helt kung...
1,5 timmes väntan till köksplaneringen... många koppar kaffe blev det...
Men nu är köket klart, färdigt, bokat, beställt.
Golv löste vi häromdan.
Nu är det kakel, bänkskivor och handtag kvar.
Sen kommer Svägerskan ha världens snyggaste kök!

På vägen hem inhandlades massa Coca Cola och Kinamat!

Nu ligger jag på sängen...

Inga kommentarer: