onsdag 19 november 2008

Jo, jag e hemma igen...

Det tar ungefär 15-20 minuter dit och samma då hem å det föll massa snö.. och däremellan så fick vi vänta en stund och sen fick hon massa beröm! =) Alltid på yngstans utvecklingssamtal... jag brukar fråga om hon inte kan tänka sig skolka en lektion så man förstår att hon är mänsklig!! hehe

Väl hemma så gick jag med herrn ner och handlade och nu lagar han mat (jag hade en hemlig dröm om att han skulle ha gjort det här medans jag var borta!! Men drömmar är sällan sanna)

Näsan rinner som en kran, jag svettas och fryser omvartannat och jag känner mig yr och trött...

Det är fan ingen ordning på allting!
Å imorrn ska jag till doktorn! Ska bli spännande... måste skriva en komihåglapp. annars glömmer jag sånna där saker som ultraljud av hjärtat och sånt... mycket dumt att glömma!

Inga kommentarer: