måndag 17 november 2008

Summering

Fick inte mycket vettigt gjort. Somnade en stund på em så det vart inget läst heller.
Jag börjar befara att det är nåt riktigt allvarligt, eller så är det här skovet värre än dom tidigare... Det känns som om jag är på väg att sluta fungera alldeles.
Jag bokade iallafall om några möten och besök åt lillebror nästa vecka för han har blivit bortbjuden av sin flickvän.
För att göra yngstan glad åt vi kyckling, jag fuskade en aning och köpte färdigrillad.
Jag kokade ris och yngstan fick fixa sallad (gurka, majs paprika och quinoa) och dela upp några avocados... Hon gjorde även currysås (på påse) som jag sen kryddade på lite extra.
Det är ju iallafall bra att hon får lära sig, synd bara att det är under dåliga omständigheter... Jag måste lära henne att göra kycklig själv... hon tycker ju att det är så gott!!

Nu tänker jag gå och lägga mig, jag står helt ärligt inte ut med mig själv längre... jag har så ont så jag kallsvettas... Skulle behöva duscha men jag kan inte... jag KAN inte... tragiskt... och jag är inte på det minsta humör att nervärdera mig själv att be om hjälp...
Det känns ju säkert bättre att krypa ner i sängen stolt, svettig och luktande... Tur att jag verkligen har sån självrespekt... Eller att jag sett till att jag är så ensam så jag vid den här tiden inte har nån jag kan be om hjälp... Duktig kicka!!
Så... nu är jag utöver svettig och illaluktande dessutom bitter och ironisk.... bra där!!

Så så... det känns säkert bättre imorgon...

Inga kommentarer: