onsdag 26 november 2008

Ojoj...

Jag fick tidigare i kväll ett samtal från en anhörig, som informerade mig om att polisen genomsökt dennes hem och hade en annan anhörig i förvar... vilket ledde till att jag förstod att flera av mina anhöriga var i förvar. Försökte få tag på lite information.
Samtidigt får jag ett mess på msn av min storebror som berättar att hans dotter (8 år) har migrän och kräks så jag försöker svara honom via sms(för han hade gått offline)
Mitt uppe i det här blir sonen och äldstan osams om en tandkräm (äldstans tandkräm som hon köpt i kanada) och jag får gå in och "medla", sonen fick ett mindre utbrott vilket resulterade i att jag gick därifrån och kopplade ur internet.
Då ringer en av dom anhöriga som va inblandad och talade om att allt va lugnt, det va mer eller mindre ett missförstånd och alla va på plats.
Ringde runt och lugnade ner alla berörda, pratade med sonen (som redan löst det med äldstan) och kopplade in internet igen...
Sen fick jag dricka mitt kaffe som hade hunnit bli kallt.

Inga kommentarer: