söndag 21 april 2013

Helgen sprang...

... fort förbi!
I lördags jobbade alla utom jag och Yngstan som tog en tur till Vällingby för lite oseriös shopping.

Det vart lite smått som behövdes och ett par skor till mig!



Efter shoppandet var det dags för lunch som traditionsenligt intogs på O'learys.
Där fick ett j**vla köttmongo för sig att det var en strålande ide' att måla naglarna.
Har folk bomull i skallen eller?

Efter lunchandet inhandlades mat.
Tjejen i kassan var nog väldigt trött eller så har hon ärvt sin anställning, typ samma dag.
Hon gjorde fel på alla 3 kunder före mig.
Kunden före mig fick betala för sina varor och kunden innans.
När vi betalade gav jag Yngstan kvittot och bad henne kolla så allt stämde.
Det gjorde det inte.
Hon hade tagit betalt för 2 st påsar potatisklyftor, vi hade en.
Tog kvittot och påpekade det för kassörskan varpå hon säger-
"Hade ni redan en?"
Ehh va??

Sen for vi hem och inväntade arbetarna.

Till kvällen for jag och Karln mot bushen (Åkersberga) och checkade in hos Familjen Hedman där vi fick god mat, god dryck och trevligt sällskap tills vi trillade i säng fram på morgonkvisten.

Idag for vi hem på eftermiddagen och intog pizza och kebab till middag!

Inga kommentarer: