måndag 24 mars 2008

Blogga

Jag är ingen fanatisk bloggläsare... men det händer.. jag läser några vänners bloggar... och så läser jag ibland bloggar som finns i typ aftonbladet och liknande...
Om man nu ska titta lite på "proffsbloggarna" dom som skapar rubriker och får tonvis med hatmail osv så får jag den uppfattningen att:
En del verkar ha en åsikt bara för att visa att dom har en åsikt... Inte för att ämnet ligger dom varmt om hjärtat, eller för att dom ens är lite ljummet intresserade.... eller för att dom ens haft en liten eftertanke innan dom sätter sig ner och skriver...
Självklart har alla rätt till en egen åsikt... men ibland är det är bättre att vara tyst och antas för dum än att öppna munnen och undan röja alla tvivel...
Tur att ingen läser den här bloggen så jag slipper alla hatmail *asg*

Inga kommentarer: