onsdag 26 mars 2008

Har vart...

... uppe i 5 timmar ungefär...
Möte hos dietisten med sonen 8.15 imorse...
Nu ska det sättas in näringsshots, näringspulver, näringsdrycker, näringsshakes...
Nu borde han ju gå upp i vikt tycker man! Hoppas det iallafall... 186 cm och 51,2 kg kan inte alltid va så skoj...

Samordnarn från Vaxholm ringde precis och talade om att försäkringskassetanten inte kommer på mötet idag för hon e så förkyld och ska åka hem... men han ville gärna att jag kom för ett avslutande möte.
Jag pratade med försäkringskassetanten i telefon igår och hon verkade lite... "udda"... när jag sa att dom fick förlänga mitt taxikonto för det gällde bara till igår så sa hon att det vore ju bra om jag tränar på att åka kommunalt.... Jo tack sa jag, jag kan åka både buss å tåg, lärde mig det som barn... men jag får vansinnigt ont och eftersom jag redan är körd i botten skulle jag uppskatta om jag slapp bli sängliggande!

Inga kommentarer: