söndag 2 mars 2008

Guten Morgen!

Så värst pigg kan jag ju inte påstå att jag är...
Har druckit en kopp kaffe och pratat en stund med äldstan som igår va på fest hos min lillesyster... med min lillebror hehe
Det kanske låter lite udda... men äldstan e född -89... lillesyster -87 och lillebror -86 så dom e mer som syskon kan man säga.
Syster som jag va hos igår är också en lillasyster... men hon e "bara" 4 år yngre än mig... så vi kallar henne syrran/syster.... och den lilla för lillesyrran/lillesyster hehe.
Innan vi drog iväg igår så pratade jag med lillebror och bad honom ta hand om äldstan, hon e lite deppig (vill inte hänga ut hennes privatliv här) Och det lovade han att göra... och det hade han också gjort =)
Pratade även med storebror igår, det blir inte så ofta periodsvis fast vi bor så nära...

Nu ska jag klä på mig å gå me hunden....

Inga kommentarer: