onsdag 19 mars 2008

Såja...

... nu e jag hemma igen...
Tog mig en dusch imorse för att vakna till och gick en vända med hunden så jag piggnade till lite i huvudet... Taxichaufförskan va nöjd och glad för hon bor i området så hennes framkörning va från andra sidan gatan hehe
Träffade läkarn... och han konstaterade då dom 3 diagnoserna han lagt till på mig osv och sen fikade jag med Susann och Conny... Jätte gött va det att se dom och gött att kramas med Susann! Dom va inte alls lika nöjda med tillvaron nu när min grupp slutat... Susann berättade att den gruppen jag va i tom är omtalad av personalen för att vi vart så tajta och funkade så otroligt bra ihop =) Saknar dom jätte mycket allihop!
Fick samma chaufförska hem... hon hade hållt sig i närheten för hon hade glömt sin lunchpåse hemma hehe
Träffade på grannen som väntade på bussen, skvallrade lite med honom.... och sen gick jag hem och kramades med hunden... läääänge och gosigt!!
Nu dricker jag kaffe och funderar på att äta lite...
Ilar i ryggen=/ och kroppen är mör... allsköns smärtor och kramper å konstigheter... den här utredningen sänkte mig verkligen.... men åååå så kul jag har haft!!
Ska bege mig ut på en längre promenad med hunden så hon blir lite nöjd å glad... men det blir om en stund... just nu toksover hon!!

Inga kommentarer: