tisdag 18 mars 2008

Igår...

... gjorde jag bort mig...
Jag städade min garderob.... fick rätt ont men
kvällen flöt på bra, äldstan fick laga maten och vi va ute med hunden efter CSI...
Kom in efter promenaden och satte mig framför datorn en stund... å höll på å inte komma härifrån... det gjorde ont att bara andas... hela jag gjorde ont... överallt... kunde knappt ta mig till sängen... Därför avsaknad av godnatt... men den tar vi nu natti natti ;)

Idag känns det bättre, inte bra, men bättre... jag känner att jag bör ta det väldigt lugnt idag... (vilket är lätt när man inte kan sitta/ligga längre stunder och har svårt med koncentration) ´



Sådärja.... tappade hela glaset med kaffe i knät... lagom varmt å skönt... å kaffe överallt...
Hatar mina sämre perioder när jag blir fumlig å dan... *torka torka*
Kan inte ens sitta på stolen för den e blöt.... å va roooligt....

Inga kommentarer: