lördag 8 mars 2008

Sova,sova,



sova


säng, säng, säng


Se på mig jag är trött, jag är slut


jag är trött, jag är trött, jag är jättetrött.


Ååh
Säng, säng, säng


Sova, sova, sova Säng, säng, säng


Se på mig, jag är död som en sill


jag är trött, jag är trött, jag är jättetrött.


Ååh
Se på mig, jag är väck som en tung gammal säck


jag är trött, jag är jättetrött.


Ååh


Se på mig, jag är trött som ett såll som är blött


jag är trött, jag är jättetrött
Får jag sova lite, får jag sova lite, får jag sova


så blir jag pigg, blir jag piggepigg, blir jag piggepiggpiggelin, pigge piggelin, piggelin.
Nää


Säng, säng, säng Sova, sova, sova Säng, säng, säng Sova, sova, sova Säng, säng, säng Sova, sova, sova
Se på mig, jag är trött, jag är trött


Se på mig, jag är trött, jag är trött för mitt liv är hårt och tufft


Jag är trött, jag är trött, jag är jättetrött.


Ååh


Och jag får för lite luft Jag är trött, han är trött, han är jättetrött
Får jag sova lite, får jag sova lite, får jag sova


så blir jag pigg, blir jag pigge piggepigg, jag blir piggepiggpiggelin, pigge piggelin, pigge piggelinpiggelin, piggelin, pigge pigge piggelin, piggelinpigge pigge piggelin, pigge pigelinpigge piggelin, pigge piggelin, pigge piggelin, pigge piggelinpigge piggelin, pigge piggelin, pigge piggelin
Pigge pigge pigge pigge pigge piggelinPigge pigge pigge pigge pigge piggelin Pigge pigge pigge pigge pigge piggelin Piggelin piggelin pigge pigge piggelin Piggelin, piggelin, pigge piggelin Piggelin, piggelin, pigge piggelin Piggelin, piggelin, pigge pigge piggelin Blir jag pigg, blir jag pigg, blir jag pigg, piggelin, piggelin!

Inga kommentarer: