tisdag 4 mars 2008

Home again!!!!

Så, nu e man hemma igen...
Första timmen fick vi ett formulär från försäkringskassan att fylla i....
Sen bjöd Annelie mig på fika i "pentryt" hon e för go =)
Sen skulle vi tillbaks till "rummet"
Där lyckades jag ta ner gardinen... satte upp en ny... jobbet däremellan skötte Eva och Annelie.
Sen skruvade jag, Håkan, Stefan och Saad ihop 2 Gorm (Ikea hyllor)
Vart ett par pauser på sängen för min del....
Sen flätade jag en ram till en underbar tavla som Eva och Annelie gjorde.. resultatet blev bra... men f***n så ont i armar å händer jag fick....
Efter det va det lunch... Strömming... underbart gott....
Sen for jag hem å har vart en vända med vovven....
Tänkte ta en kopp kaffe och vila lite innan jag ska försöka organisera ihop handlandet av en tårta...

Inga kommentarer: