torsdag 24 oktober 2013

Jag må ha tålamod...

... men även jag har en gräns...

Försökte nyss lägga in en bok på min senast lästa lista (den som iallafall syns i webversionen av bloggen) men det gick inte så bra...
Boken la sig längst ner på listan, istället för överst.
Det hade absolut inte gjort nåt om det bara var så att jag behövde hålla koll på vad jag läst (vilket är väldigt nödvändigt!) men nu funkade det mindre bra eftersom jag gett ett nyårslöfte om att läsa fler böcker iår än förra året och håller koll på vad jag läst efter min nyårslöftesmarkering.
Hur det var så tänkte jag att jag får väl flytta upp boken manuellt då...
Började- pil upp, scrolla ner(för sidan hade bestämt sig för att återgå till toppen av sidan) pil upp, scrolla ner, pil upp scrolla ner...
Gav upp efter en stund när jag kom på att jag måste utföra denna manöver ungefär 280 ggr innan boken är högst upp...
La ner verksamheten och hoppas det löst sig om ett par dar.

Inga kommentarer: