tisdag 1 oktober 2013

Så kom hon äntligen!

Svägerskan alltså!
Ja hon kom hit alltså (kom hon på något annat sätt nånannanstans så är jag helt oskyldig!)
Hon och familjen for ju till London i torsdags och hon har varit saknad.
Hon bringade även gåvor, underbara småplockspresenter (min favorit) så det blev lite som julafton.
Fast hon hade inte skägg och var rödklädd och drog upp presenterna ur handväskan istället för tomtesäcken.
Ett skärp, ett doftljus, en lukta gott spray och en handalkohol med jordgubbsdoft (som jag råkade få på näsan när jag skulle lukta på den så allt luktade jordgubbe igårkväll)
Vi planerade även våra dejter för veckan (fast jag misstänker att det även blir ett par oplanerade också!)
Min världsordning är nu återställd!

2 kommentarer:

Titti sa...

Blir alldeles rörd
Puss

Plotta sa...

Puss <3