söndag 27 oktober 2013

Nä, planeringen fungerade inte alls.

Planen att pilla så mycket navel som möjligt under dan havererade totalt.
Det blev både tvätt och plock och röj.
Karln och jag fick helt plötsligt för oss att rensa lite kartonger som stått sen vi flyttade in (för 3 år sen ungefär)
Det var mest hans grejer som behövde röjas, jag kastade det mesta när jag flyttade och det som packades sorterades.
Jag har mest böcker iallafall... (som står packat i kartonger, backar, väskor, påsar m.m. tills nästa barn flyttar hemifrån så jag får ett bibliotek)
Karln lovade dessutom (igen) att garderoben ska bli klar så fort det bara blir lite lugnare (som tidigare) Han har visst fullt ös jämt hehe.
Fast det vore skönt att få klart den så att (den blivande) kontorshörnan kan fixas (där står sånt som ska bo i garderoben)
Det är typ bara lite slip/målning/tapetsering kvar innan garderoben är klar för inredning.

Sen kom Svägerskan och fikade och sen blev det matlagning.

Inga kommentarer: