måndag 28 oktober 2013

Vi blev båda glatt överraskade av att våra "frikort" väntade på oss vid hemkomst!

Eller ja, dom låg i brevlådan...

Det är inget konstigt med det.
Sen vi träffades så har min karl sagt att det bara finns en enda kvinna som kan konkurrera
med mig och jag har lovat honom dyrt och heligt att om dom träffas får han ligga hur mycket han vill med henne.

Sen vi träffades har jag sagt att det finns en enda man förrutom honom som jag är lite förälskad i.
Han har sagt att det är helt ok!
Jag skulle förmodligen få ligga mig medvetslös med mitt frikort om det hade vart sånna känslor jag hyste för honom.

Karlns frikort är - Modesty Blaise och låg i vår brevlåda i serietidningsform.

Mitt frikort är - Odd Thomas och låg i vår brevlåda i filmform (bara provat bokversionen tidigare)

Ja jag kan hålla med om att vi valt rätt ouppnåeliga frikort...


Inga kommentarer: