fredag 24 oktober 2008

De e väl då själva....

Nu e jag ute å cyklar igen... på den kvinnliga cykeln... eller det är man väl hela tiden som tjej... men nu måste jag fan ringa doktorn... de e fan jobbigt nog å ha det en gång i månaden... men TVÅ?? Inget kul att vakna till heller....
Allt går emot mig idag... vädret tex... idag ska jag och Lena träffas å gå ut med hundarna... vi brukar ju göra det varje dag, men nu en period har det vart mycket möten och sånt... vi har inte träffats sen början av veckan... Vi har pratat om att ta med oss fika... det va länge sen... men varje gång hon och jag ska ut så e det mulet, regn, storm, åska och drivis osv... igår va det sol. i förrgår va det sol osv...
Jag skulle ringa och sjukanmäla yngstan idag... feber å ont i halsen å så... mitt när jag pratar in mitt meddelande på telefonsvararen så avbryts jag av en röst som säger.
-Det har uppstått ett fel, var god försök senare!

Jag har precis klivit upp!!!!
Men jag är glad ändå!!! HA! Jag har en mage att ha mensvärk i! Ett huvud det kan regna på!! och jag har ett telefonsamtal att ringa(igen) och jag har en dotter att sjukanmäla.

Har jag sagt att ett av mina smeknamn är "ironins mästare"?

Inga kommentarer: