torsdag 23 oktober 2008

Sol!!

Underbart med sol!!
Älskar solen... förrutom fram på eftermiddagen när den ligger in genom fönstret här brevid mig förstås.. varmt som fan... och så ser man ju inget på skärmen!! Mer än att den är dammig då...
Men, det är ju ett tag tills dess... eftermiddag alltså...

Jag har i ett par dar gått med en naggande känsla att nåt e fel, jag har missat nåt, glömt nåt... och snart kommer nånting träffa fläkten... Och ändå tar jag inte tag i nånting... De e nåt fel som e trasigt... jag kanske är deprimerad? Kan man bli deprimerad när man e så avtrubbad så det känns som om man inte känner nåt alls?
.oO(Fy attans så deprimerande det där lät då!)
Funkar inte mitt motto: Om man inte pillar på det försvinner det?

Hunden ska till veterinären senare idag... Vaccination å sånt...

Inga kommentarer: