torsdag 16 oktober 2008

Jag har en syster...

... ja, ok... jag har fler systrar... Men jag har en syster som jag pratar med i telefon dagligen... ja, ok... jag har fler systrar som jag pratar med i telefonen dagligen... Men jag har en syster som jag pratar med i telefonen dagligen som för tillfället är hemma om dagarna... ja, ok... jag har fler systrar som jag pratar med i telefonen dagligen som för tillfället är hemma om dagarna...
Men den systern jag pratar om nu är äldre än den systern som är yngre...

Jag pratade iallafall med min syster och undrar vad dom ska äta till middag... middagstips skadar aldrig!!
-Soppa och pannkaka svarar hon glatt...
-MMhhmmmm, svarar jag som alltid haft lite svårt för soppa och pannkaka till middag om man inte ätit en braklunch.... och pannkaka får jag i mig max 1 innan jag liksom klöks... även om det är gott...
Så jag funderade vidare....

Något senare ringer Herrn hem och frågar vad vi ska äta...
-Vet int, säger jag....
Å han svarar
-Jag tänkte på Soppa och pannkaka!

Antingen är dom kollektivt hjärntvättade eller så har Herrn och min syster ett förhållande... men jag VÄGRAR göra pannkaka... jag gör plättar istället... ÅÅÅÅ va jag e rebellisk!!

Inga kommentarer: