onsdag 22 oktober 2008

Igår kväll...

... ringde mina 2 äldsta barns pappa...
Nu va det ett par månader sen vi hörde av honom sist tror jag...
Jag hörde på hans smaskande att han va pundig...
Han hade givetvis fått brev om rättegången och även blivit (precis som jag) kallad att vittna om vår sons förhållanden.
Han undrade om han som är amfetaminmissbrukare, kriminell osv skulle utgöra ett bra vittne.
Vad vet jag, barnen tar avstånd ifrån det han gör och vill inte ha med det eller honom (så länge han missbrukar) att göra.
Han ömkade även sig själv en stund (som vanligt) kände sig skyldig osv...
Han avslutade med
-Hälsa kidsen!

Efteråt blir jag matt... Det är 16 år sen jag lämnade honom... bara dom senaste åren han pundat... innan dess va det alkoholen...

Vilken jävla tur att jag inte är en svan!!!

Inga kommentarer: