tisdag 21 oktober 2008

Post=Ångest?


Det är ju alltid skit som kommer i brevlådan... reklam, räkningar eller annat trist...

Idag kom annat trist.

Datum för rättegång satt.

Mer trist:
Jag är kallad som vittne... för att vittna om min sons föhållanden... jag antar att dom menar hem och levnadsförhållanden... Det oroar mig inte... inte mycket att vittna om där.... data, flickvän, data, mat, flickvän och lite slarvig skolgång (vilket han försöker förbättra)
Han hann inte långt ner i fördärvet han inte... (Tack!!)
Eller som dom sa på soc- Testosteronstinna tonårskillar i grupp hamnar nångång i trubbel... Frågan är bara vad man väljer sen... att sluta eller att fortsätta...
Dom har rekommenderat ungdomstjänst som straff om sånt ges...

Hoppas straff ges... för som jag brukar säga-

Har man skitit på sig får man torka sig!

Inga kommentarer: